Recommended Posts

aBorable

Des tut schon beim Hinschauen weh. Hat Gonchar danach weitergemacht?

Nope, hat das Eis nicht mehr betreten.

"I wanted to hit him, but I didn't want to hurt him, especially knee-on-knee," said Ovechkin, who received a two-minute minor for tripping. "I think it's a dirty hit and it's not my play. If I hit a guy, I hit clean."

Edith:

SARGE STUFF: Penguins D Sergei Gonchar’s lower-body injury – likely a right knee after his first-period collision with Ovechkin – did not prevent him from accompanying the Penguins on their charter flight after Game 4 to Washington for Game 5 on Saturday night. Gonchar is very unlikely to play in Game 5, and several persons close to him believe he could miss at least a month – though the Penguins have neither disclosed a status of his injury or a recovery time period.

As of this post – around 1 a.m. Saturday – the Penguins had not recalled a player from AHL affiliate Wilkes-Barre/Scranton. The likely player to get that call is D Alex Goligoski, who coach Dan Bylsma knows well from his days as an assistant and head coach with the minor-league Penguins.

http://pittsburghlive.com/x/pittsburghtrib...chippediceblog/ bearbeitet von nevermore

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

aBorable

Die Caps - Pens Serie is so unglaublich geil ... Da isses mir im Nachhinein echt wurscht, dass die Flyers raus sind.

Das 3-3. :love: Ich will Game 7 Quintuple OT.

bearbeitet von nevermore

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

HAVOC

gibts irgendwo ne schiedsrichter kritik für hawks@nucks?

also ich bin wirklich kein experte und am pixeligen stream erkennt man auch nicht wirklich viel, ein paar sachen fand ich aber schon sehr "interessant"

vor allem vor dem 2-2:

crosscheck von einem hawk, danach ein kleines handgemenge/schlägerei und am ende haben auf einmal die hawks ein powerplay (aus dem dann der ausgleich fällt) statt den canucks

:ratlos:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Association football is dead. Long live rugby union football!

Ich geh bei 2-2 für keine 5 Minuten weg und plötzlich steht's 4-3. :glubsch:

4:4 jetzt. Bitte keine OT, ich will ins Bett!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag