Recommended Posts

bring back my Bonnie to me to me ...
So höret die Worte...  :allaaah:

Kniet nieder vor avvocato, dem I., designierter Klick-Kaiser von Esterreich. Ich sehe einen Silberstreif am Horizont....  :v:

878666[/snapback]

Oans nu manda:

Nachdem mir dieser avvocato-Nick irgendwie scho immer suspekt gwesen is (tuat ma load Kollege, aber es is so - wahrscheinlich durch die Nähe zum aficionado), wär ich für eine Nickänderung auf "Advokat von Esterreich". Wär des nix?

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Zuvü der Ehre meine Herren, vü zu vü.

Da ich schon Staatsoberhaupt von der esterreichisch-volxsdemokratischen Monarchie Klettergarten Tannengrün in Innsbruck bin, muss ich auf den Titel des Klickkaisers leider verzichten. So Ämterhäufungen san undemokratisch.

I bin für den avvocato als Kaiser, wer hätt sich des mehr verdient als der Verantwortliche dieser wunderbaren Esterreich-Homepage, dieser unentwegte und verwegene Vorantreiber der Bewegungsidee, dieser Anipuderer jeglicher Kapfenhuaba und Saupreißn?

Deshoib:

Avvocato FIR Esterreich!

878660[/snapback]

Grazie, tante grazie, doch .... na danke tante!

wie es sich für einen avvocato gehört verweile ich im hintergrund.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Grazie, tante grazie, doch .... na danke tante!

wie es sich für einen avvocato gehört verweile ich im hintergrund.

878674[/snapback]

dodl, oana muass sich opfern. Des is wie bei Sturm Graz. Oana muass es mochen. Und du bist der Richtige fir de Position! Advokat, moch es.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I'll be back!

regiern fir esterreich, avvocato! du konnst des omt net oblehnan. ba die kardinäle im konklave traut si jo a kana na sogn. die hom wenigstens no eier! hom s'as? und du ois unser regent miassast di jo net um >+5% 1.000.000.000 schäfchen kimmern, so wia da papst.

onwoit, mir knian vor dir! :allaaah:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

dodl, oana muass sich opfern. Des is wie bei Sturm Graz. Oana muass es mochen. Und du bist der Richtige fir de Position! Advokat, moch es.

878675[/snapback]

hagodd im rampenlicht kann ich meine talente als graue eminenz nicht ausspielen. ich will doch kein schweiger-wolfi dodl-bushi oder schnösel-silvio sein.

macht braucht kontrolle :D

an klick-pepi, der in staatstragenden, somit auch in bewegungstechnischen, angelegenheiten erfahren ist.

ansonsten gäbe es noch die wohlverdienten minister corrado und neuron, die ich zusammenhang mit esterreich besonders hervorheben möchte. :yes:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

hagodd im rampenlicht kann ich meine talente als graue eminenz nicht ausspielen. ich will doch kein schweiger-wolfi dodl-bushi oder schnösel-silvio sein.

macht braucht kontrolle :D

an klick-pepi, der in staatstragenden, somit auch in bewegungstechnischen, angelegenheiten erfahren ist.

ansonsten gäbe es noch die wohlverdienten minister corrado und neuron, die ich zusammenhang mit esterreich besonders hervorheben möchte. :yes:

878680[/snapback]

Wann der Corrado oder der neuron ein entsprechendes gif machen, werden wir einfach eine Vierer-Regierung machen. Die Vier im Jeep quasi. Advokat (aber nur mit Nickwechsel)-neuron-Corrado-Pepi. Kompetenzteam fir Esterreich.

Oder?

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

regiern fir esterreich, avvocato! du konnst des omt net oblehnan. ba die kardinäle im konklave traut si jo a kana na sogn. die hom wenigstens no eier! hom s'as? und du ois unser regent miassast di jo net um >+5% 1.000.000.000 schäfchen kimmern, so wia da papst.

onwoit, mir knian vor dir! :allaaah:

878679[/snapback]

wonn da jozef ratziiiinga eier gehabt hätte wäre er noch in bayern

und a änderung vom nick konn i ned vaontworten, nur sogn: i bi ka afficionado oder sowos, i bi ka nazi und a ka zeck, i bi fürs guade im menschen, geh leck!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sitzplatzschwein
Wann der Corrado oder der neuron ein entsprechendes gif machen, werden wir einfach eine Vierer-Regierung machen. Die Vier im Jeep quasi. Advokat (aber nur mit Nickwechsel)-neuron-Corrado-Pepi. Kompetenzteam fir Esterreich.

Oder?

878681[/snapback]

Photoshop gestartet. :D

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Oder?

878681[/snapback]

oiso guad, firn guatn zweck, oba nur für den, werd i ma an 2.nick zulegn, an imaginären

4-im-jeep!!!! :super:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Jo ged scho. Minista moch i....

Ajo, a kiff ... äh ... gif soitat bittsche da Corrado moch'n. I kum heit nimma dazua....

ADD IT:

Photoshop gestartet. :D

878684[/snapback]

Passt. :D

bearbeitet von neuron

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sitzplatzschwein

Wöches Gifal hättets denn gern?

A animinimiertes? a unbewegliches? a großes? a klanes? Jo hiazn schreibts do endli wos woits!

haggodholerio, es geht um Esterreich ze fix!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I'll be back!

bleibt fir mi a a stickl vom kuchn? i bin a mit an oitasvasorgungspostn zfrieden. nur hofnarr mecht i net sei, dafir gibts a poar leidl die dafir mehr qualifiziert san ois i.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Wöches Gifal hättets denn gern?

A animinimiertes? a unbewegliches? a großes? a klanes? Jo hiazn schreibts do endli wos woits!

haggodholerio, es geht um Esterreich ze fix!

878690[/snapback]

No a leiwaunds hoit. :D

Annimiard warat guad. Doss de Leit bessa ins Aug springt und so.... und a schene Simbolik, waunn i bitten derf. Wos ehrnhofts! :yes:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag