Voi Zua


Gast pepi die ratte von hirt

Recommended Posts

Kennt das ASB in und auswendig

Bauanbund Treffen - heiligst!

sehr richtig, mit vü freid (und ehr) denk i do an des asb'tscherl, biertschteln mim dr. gantua is a äußerst feine gschicht - an's letzte bier vom soul village konn i mi jo leider nimmer erinnern :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

steady rollin´

vui zua bin i no net, oba des kummt scho no!

wie wärs eigentlich amoi mit ana vui zua- bauernbund-halligalli- drecksau partie in dern ferien?

jo des hätt natürlich sauba vü ehr, oiso da watchman, da idi, da vafluachttschik und i werden sicha beim beach grandslam in klogenfuat mit vü ehr auf oa bis zwöf bier geh ... oba so a kollektives landwirtschaftlich-ehrenhaftes tschecherl hätt natürlich wos :D
waun is der?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

steady rollin´

waun is der?

von 30. juli bis 3. august ... do san massenhoft bäurinnen, i sog da's
jo teifl!! sensationellst, du hör i grod zan schepfm auf und hätt dann eine woche zeit, bis i wieder als tennislehrer im burgenland hackl!!

is scho vermerkt im kalender!! des wär jo geil!! und von der ehr brauch ma goa net reden!!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig

jo teifl!! sensationellst, du hör i grod zan schepfm auf und hätt dann eine woche zeit, bis i wieder als tennislehrer im burgenland hackl!!

is scho vermerkt im kalender!! des wär jo geil!! und von der ehr brauch ma goa net reden!!

optimal, do muaßt hoit de leber drauf vorbereiten - vorollem da joe is momentan guat im training - mir scheichan bekonntlich nix; i hoff nur wir kriagn wieder des quartier neben an centercourt, weil da idi losst uns jo ned bei eam dahoam schlofn, der sauhund :finger:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

steady rollin´

bin grod im training! bei meiner ehr!!do werd i mi mödn, zwecks an quartie und so! teifl des wird a hetz! haba und bumsti werd i a benachrichtigen! des is sowieso kloa!

koarl, sau und da pepinator( sats heit net zlaut gö!! :D ) werma a no überreden!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig

bin grod im training! bei meiner ehr!!do werd i mi mödn, zwecks an quartie und so! teifl des wird a hetz! haba und bumsti werd i a benachrichtigen! des is sowieso kloa!

würd i oba boid reservieren (quartier), denn in der jugendherberge is a ned so narrisch vü platz - mir wissen söba nu ned ob mir wos kriagn - oba hoffentlich.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

steady rollin´

sunst campen wir hoit! des hätt a ehr!! bierschtln, a gscheite grüllasch, hosen, bikini contest( von uns organisiert, eh kloa!), wet- shirt party, schlammringen, und dupfm!! vergessts ma aufs dupfm net!!

des hätt ehr!!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Superkoarl

Oiso zu der Beachvolleyball Gaudi kimm i nita:

1 ) Beachvolleyball is a Schas.

2 ) Zu der Zeit is Wacken Open Air - und da will i schon hin.

3 ) Wos tia i z´Klagenfurt? De Stadt konn nix...

Sunst oba gern!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Amateur

Oiso, erschtamoi ois guade am liabn Watchman, solche Helden braucht das Land!!!

Meld' mi gehorsamst zurück von am valängatn Wochenend bei da Bäurin...

Etz amoi an Gegnvoaschlog zum Beach-Slam-Dings... Meine liabn Ötan (jo wo san's denn?) fohrn so Mitte Juli zwoa Wocha auf Urlaub und da Bua muaß auf'n Hof aufpassn...!!!! Do tat' si's jo obietn, dos mia de Bauangaudi bei uns im scheen Bayernlandl stotfindn lossn - und wos des gonze no vui leiwander mocht, is dos mia jo wirkli an oidn Bauanhof dahoam hobn... des hätt' meiner Meinung noch scho richtig vui Ehr...

Des war des Angebot aus Bayern, miaßt's hoit amoi schaun, ob was zamgeht...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig

tja - wonn unser eins amoi die ehre hot da eina zu posten, muaß ma des woi woanehmen ... beaschens - i bin wia ma so schen sogt - a weng fett. da joe is nu fetter, oba dafür mit an potzen ehr ... no donn, keep on bierschtling, oba mit vü ehr

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig

a guade nocht wünsch i eich.

brav, hgv, brav ... des wünsch i natürlich zruck, hui - und morgen am brass-festival wird's mindestens so oag, hehe

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.