Recommended Posts

Chi se ne frega!

Hey Allesamt!

Werde die nächsten Wochen oder wahrscheinlich gar bis Weihnachten kaum mehr zu etwas kommen, ja selbst das Fußballschauen ist schon fast ein Ding der Unmöglichkeit geworden.

Von daher wäre ich ab sofort jemandem denkbar wenn jemand anderer die Tippspiele übernehmen würde, detto die Tabelle bzw. die Tabelle inklusive Torschützenliste.

Werd die nächsten Wochen noch ärger als jetzt schon nicht mehr oft dazu kommen, diese auszuwerten bzw. die Tabelle (auch der Serie A) upzudaten.

Von daher wäre ich jemandem dankbar wenn er das übernehmen könnte.

Eventuell Djet die Taballe samt Torschützenliste und irgendwer anderer das Tippspiel.

Ich hoffe auf euer Verständnis, danke.

PS: Werd bei Fanta aber weiterhin posten, nur wäre ich euch dankbar wenn ihr das Auswerten übernehmen könntet...

Greets an die "A"-ler!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

if i were a robot, my arm would be an aeropress.

Uni-Stress? :=

Ich denke ich kann mich durchaus etwas einbringen, allerdings auch nur bis 15. Dezember, da bin ich dann mal für 3 Wochen weg...

Und Tabelle & Torschützenliste kann eigentlich nur Djet als Moderator machen...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Parma nel cuore!

Ja, Tabelle + Torschützenliste werd ich daweil machen...wobei ich glaub dass das nicht allzu wichtig ist (findet man anderswo auch wenns einen wirklich interessiert), wichtiger wäre die Tippliga...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Fuck Yeah

Baggio: 'Robbed of 2002 World Cup'

Italy legend Roberto Baggio reveals he’ll never forgive Giovanni Trapattoni. “I should’ve been at the 2002 World Cup, even if I was in a wheelchair.”

The Divine Ponytail had recovered from an injury in record time, but was left out of the squad going to Japan and South Korea by Italy Coach Trapattoni.

“It would’ve been my fourth World Cup and I should have been there. It was right. It was sacrosanct,” he told the Italian edition of Vanity Fair.

“Considering the career I’d had, I had that right. They should’ve taken me along and given me that chance, even if I was in a wheelchair.

“FIFA had just expanded the squads to 23 players and they did it so that Ronaldo and I could participate, as we were both coming off injuries and could’ve been considered a risk.

“One more man, what was the problem? Instead Ronaldo went, he was born again and he won the World Cup as top scorer. I stayed at home.”

Baggio’s rapport with the tournament has never been a good one, as he went out of three World Cups in shoot-outs.

“It really burns me to have lost the 1994 Final to Brazil on penalties. If you lose 3-0, then you can accept that. It’s better for everyone, both those who win and those who lose.

“Ask anyone, even those who won in Berlin, that they are happy with the victory, but would’ve been happier without the shoot-out element. Losing on spot-kicks is really painful.

“I have lost three World Cups, all on penalties. In Italia ’90 without losing a single game, as we won every one apart from the semi-final draw with Argentina.

“In USA ’94 we lost the Final with my penalty over the bar. At France ’98 in the quarter-final against the Bleus side that went on to lift the trophy, where I had scored my penalty. If you’ll allow me this, it really gets on my nerves.”

http://www.football-italia.net/nov09w.html

ich habs schon oft gesagt, ich seh das genauso. seit seiner zeit als trainer der squadra is trap bei mir, trotz all seiner erfolge, unten durch.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag