fcwackerinnsbruck Mia sein Wacker Innsbruck Posted November 17, 2003 Am Sa hat das Leben endlich wieder einen sinn Und wir haben mit denen sowieso noch eine Rechnung offen, also auf ins Tivoli Forza Wacker Insnbruck 1913 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.