WinnieThePooh Anfänger Posted September 1, 2003 Ex SPG-Spieler Damir Djulic hat bei Kapfenberg unterschrieben!! 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
fcwackerinnsbruck Mia sein Wacker Innsbruck Posted September 1, 2003 Naja,bin ja mal gespannt wie er bei uns empfangen wird ??? 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.