Pinturicchio fino alla fine Beitrag melden Geschrieben 16. März 2004 Vieri called up by Australia Australian coach Frank Farina has called up Christian Vieri's younger brother Massimiliano, for the international friendly against South Africa. Max Vieri is currently out on loan at Napoli from Juventus, but has not been a regular for the Serie B club. Vieri holds dual nationality for both Australia and Italy, but was unlikely to force his way into Giovanni Trapattoni's thoughts. Should Vieri impress in the game there is a chance he will be included in Farina's Olympic squad for the summer. This would be a major boon for a player who has found himself out of favour for his club, where Davide Dionigi and Gianluca Savoldi have been the regular strike partnership. Just a few weeks ago another Italian with dual nationality, Massimo Margiotta, was called up for Venezuela. skysports.com 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Djet Parma nel cuore! Beitrag melden Geschrieben 17. März 2004 War für mich klar dass er sich für Australien entscheiden wird, da er wohl eh nie fürs italienische Team in Frage kommen wird. Er profitiert ja auch nur von seinem Namen, anders kann ich mir nicht erklären warum man - neben Topspielern wie Kewell, Viduka, Bresciano und co. einen Reservisten von Napoli einberuft. PS, @Pinturicchio: Wäre nett wenn du nicht nur die englischen Berichte 1 zu 1 reinkopierst, sondern dir die Mühe machst das entweder ganz zu übersetzen oder wenigstens das Wichtigste darunter zusammenzufassen. Man sollte es kaum glauben, aber es gibt ASB-User die kein Englisch können. Danke. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts