Jump to content

Quartheft

Members
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

About Quartheft

  • Birthday 03/10/1984

Fußball, Hobbies, Allerlei

  • Lieblingsverein
    Fc Wacker Tirol

Kontakt

Allgemeine Infos

  • Aus
    Schwaz

Quartheft's Achievements

Banklwärmer

Banklwärmer (4/40)

0

Reputation

  1. Naja pavlovic hat uns in der saison scho einige punkte gerettet und so leicht zu halten war der ball nit weils doch eher nass war, a wenns natürlich auf seine kappe geht von gruber hätt ich mir gestern auch etwas mehr erwartet, da glaub ich wird sich scho eder langfristig durchsetzn an sich find ich auch die fehlpassorgien die wir teilweise hattn negativ, am schlimmsten oder ärgerlichsten fand ich es gestern bei aganun, der an sich ja super spielte nur vor allem in der ersten halbzeit spielte er oft 1, 2 leute aus und der folgende pass landete irgendwo (das passiert im viel zu oft!), schade denn so bringt er sich um die früchte seiner arbeit auch sein "schuss" zum tor war in der form ungewollt besonders freut mich dass aigner gestern absolut super gespielt hat und endiclh mal ein tor gemacht hat, bei entsprechender unterstützung von der nord (und nit ständiger kritisiererei) wead a sicha moi a guter echter mittelstürmer warum gab es gestern eigentlich sprechchöre gegen glieder? was hat er plötzlich getan? fand ich unnötig
  2. TJa ablöse wean ma keine kassieren aba i denk des gehalt was ma einsparen des dürfte scho a gutes geld sein mir hats sturmduo aigner/aganun a sehr gut gfalln, fast schad dass pacanda wieda fit is (is ironisch aufzufassn) nur denk i dass ma a kan weiteren stürmer verpflichten müssen, weil aigner und aganun haben bewiesen dass sie's können und notfalls homma ja an hölzl bzw. mader als hängende spitze oda so a no
  3. Ohne Stocker wärn ma no in da Regionalliga, maximal Red Zac und nur vo Politikern geführt i weiss a nit was des negative gegen den gerhard stocker soll? a jeder verein wär froh um so an mann, wolltsn kerscher zruck oda was? wenn er amtmüde is dann wohl a nur weil vo anfang an gegen ihn garbeitet wordn is (name, wappen,...) und wegn a jedn kleinigkeit vo manche fans ummagsudat wead traditionell is des "wacker" im namen und die dressn sein a so wie sie viele wollten, also seits moi zfrieden damit als nextes wolln einige wohl den hansi müller und andare wacker-legenden wieda als spieler zrug haben...
  4. Also i hab folgendes schwerwiegendes problem: hab beim laptop a wichtige windowsstartdatei glöscht dass is windwos nimma dastartet, dos is kans drauf etz hab i aba beim laptop ka diskettenlaufwerk (vo natur aus) und is eingebaute cdromlaufwerk is hin, i hab zwar a externes oba des erkennt a nit beim booten (hab im bios a scho umstelln probiert oba des nutzt a nix) was ko i also tun? habtss ihr a idee? oda wissats es jemandn oda a firma de des beheben könnt (wenn de zufällig im raum tirol wär no bessa ) danke im voraus
  5. 2:1 für wacker tore durch pacanda, aigner 7000 zuschauer wacker mit: pavlovic mimm feldhofer gruber windisch hölzl grüner tapalovic hörtnagl pacanda aigner
  6. ich würde nichts ändern aigner passt besser zu pacanda, auch wenns weh tut wenn aganun auf die bank muss und mimm macht mir an guten eindruck auf da rechten verteidigerposition und kann a viel impulse nach vorne geben
  7. nun ja da aganun hats tor gmacht und war oft gefährlich, nur hat a a oft den ball verstolpert und a imma wieda fehlpasses kapt, a bei da ballannahme verliert er no zu oft den ball... also zu hoch loben sollte man ihn nicht, auch wenn ich ihn für ein großes talent halte heute kann man die ganze mannschaft loben, vor allem für die erste halbzeit in der zweiten dann wie immer eher eine verteidigungsschlacht bei der es eigentlich "nur" 2 x richtig gefährlich wurde aber immerhin, bei 4 spielen drei mal hinten die 0 besonders freut mich dass heute auch die aigner-kritiker heute lange suchen müssn um an ihm was auszusetzen ich denke ein klarer aufwärtstrend is sehr gut festzustellen und hoffe dass wir gegen pasching evt. auch 3 punkte einheimsen können dass salzburg jetzt hinter uns in der tabelle ist ist natürlich doppelt schön
  8. Naja wie wärs mit aigner udn aganun gemeinsam vo anfang an? weil harmonieren tun de beiden ja ganz gut und a wenn den aigner keiner so richtig mag, er ist am ehestn der, der an an echten mittelstürmer vo da spielweise her rankommt pavlovic schroll feldhofer knabel mimm grüner tapalovic windisch mader (brzeczek) aganun aigner
  9. Glaubts wärs bessa a karte zu reservieren oda wean no gnug da sein fürn gästesektor?
  10. Ich war noch nie in Ried werd aber nexte woche des erste mal da sein hab aba gehört dass es ein nettes kleines feines stadion is... freu mi scho
  11. Ich finde wenn ma vom uefacup redn isses scho gefährlich... a wenn höhere ziele nit schlecht sein, des zweite jahr nachn aufstieg is imma sehr gefährlich... die jungen müssn jetzt ihre leistungen bestätigen und sich a weiterentwickeln, die defensive muss neu zusammengestellt werdn, im mittelfeld fehlt da ali und da sturm is a FAST ganz neu... wenn sich die mannschaft jedoch stabilisiert und eingspielt wead find i scho dass ma mit an günstigen lauf an den uefacup ranschnuppern könntn
  12. Tja i glab da ham ma an qualitativ sehr hochkarätigen spieler... i würdn sogar stärker als mair oda koejoe einschätzn... wenn sich etz an seiner seite no da benny oda da aganun gut entwickln hättn ma eh scho fast a "optimales" team... erwart ma einiges vo eam, gut gemacht vom verein!
  13. Ja orange is natürlich nit grad is hübscheste aber des machn die gestreiften heimdressn allemal weg! freu mi scho aufn verkaufsstart! da weads glei an großeinkauf gebn
  14. soweit i weiss will sammy sowieso in freiburg bleim also wärs egal oba a klausel hod oda nit... i find wenn ma in hattenberger a no kriagn dann sein ma defensiv so gut bestückt wie scho lang nimma und a unser mittelfeld konn sich sehn lassn lediglich an knipser bräuchtn ma no... so glieder-mäßig würd uns nit schaden... und dann kann man ja aganun no stürmen lassn oda einfach is mittelfeld mit 5 leut machn... dafür würd ma ganz bsondas gut da seo vo salzburg gfalln... die salzburger wolln den ja loswerdn... i fändn eigentlich sehr gut, a wenn a vo salzburg kommt... was haltets ihr von eam?
×
×
  • Create New...