Trikots


Recommended Posts

Ehrenmann

so stell ich mir das Ganze in etwa vor:

Reiter: He, die UEFA sogt wia brauchn international a neues Wappen und Trikots. 

Mitarbeiter: oha, des wiad oba jetzt ziemlich stressig des ois auf de schnölle zu designen und auszuwählen 

Reiter: Geh scheiß au, schau schnö auf die Nike Homepage. De haum sicher wos. 

Mitarbeiter: *geht auf die Homepage*

Reiter: Do schau her do san eh poa zua Auswahl. 

Mitarbeiter: Und wöche solln ma jetzt nehma?

Reiter: Jo ds ane weißa amoi und, jo wuascht, nimm nu ds komische Blaue do. 

Mitarbeiter: ok bast. und wos is jetzt mitn Wappen. 

Reiter: jo do schau leipzig hod uns eh schau an entwurf gschickt.

Mitarbeiter: oba ds schaut jo aus wi ds logo von Liefering, nua mit an Stier hoid drauf.

Reiter: ajo. geh blunzn wiad schau kana draufkumma

Mitarbeiter: ok, daun werd i ds so mochn. Und fiad de Bundesliga die gleichen Trikots?

Reiter: Nana Leipzig hod do eh schau fia uns mitbestöht. Voi innovativ goi 

Mitarbeiter: jo wirklich foooiii innovativ. 

Reiter: Supa daun haum ma ds ah. 

Mitarbeiter: Host du gestern gseng, do woa auf amoi a Kindergoatngruppn in unsam Trainingszentrum 

Reiter: Geh ds woan unsere neichn Spieler :D

 

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Wahnsinniger Poster
LFC08 schrieb vor 3 Stunden:

P.S warum ist das Logo und der Sponsorname eigentlich seit Jahren so unglaublich billig aufgeklebt?? oh wait ...weil es Standardtrikots sind:D

Also das Logo war letztes Jahr aufgenäht. Auf dem internationalen Heimtrikot schaut es auch aufgenäht aus, aber auf dem Auswärtstrikot schaut es aufgeklebt aus...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

SV WERDER BREMEN
Wittgenstein schrieb vor 4 Minuten:

Es wurde hier ja mal gepostet, dass der FC Salzburg international mit "Rauch" als Brustsponsor auftreten wird. Wie kam es zu diesem Gerücht, da es ja offensichtlich ein vollkommener Blödsinn ist?

Wollte wohl jemand lustig sein. 

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.