Melde dich an, um diesem Inhalt zu folgen  
Folgen diesem Inhalt 0
zerenato

Spam

6 Beiträge in diesem Thema

Chevron Texaco Oil and Gas Company,

#2 Chevron Drive Lekki Peninsula PMB 12825.

LAGOS STATE , NIGERIA.

FROM THE DESK OF CHEVRON-TEXACO LOTTERY DEPARTMENT.

ATTENTION:Winner,

We wish to inform you that you are one of our lucky winners of

SEP 2008 CHEVRON-TEXACO LOTTERY, Which Was Held In NIGERIA .

Your email address was attached to secrete pin number:CHT141419651307,with serial

number CHTX5073-11,drew the lucky numbers TX0148192583,and consequently won

you the lottery in the first winning category.

You have been approve for alump sum of $1,000.000 Million U.S Dollars.

Endeavour to contact your claims agent with your;

(1)FULL NAME,

(2)TEL

(3)AGE/SEX,

(4)OCCUPATION,

(5)COUNTRY.

SEND TO AGENT NAME: MR. MARK ADAMS.

E-MAIL:clm-ag_markadams@hotmail.com

TEL: +234-59-864-143

Yours Sincere.

Femi Odumabo

(Public Affairs).

hab schon wiedr gute Lus, dort anzurufen und versuchen ihnen "cheap overseas calls" zu verkaufen. wappler.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

schon wieder einer, diesmal aus Hongkong:

Complement of the day,

Although you might be apprehensive about my email as we have

not melt before, my name is Mr.Kwong Chi I work with

the Hang Seng Bank. There is the sum of $32,300,000.00 in my

bank? Hang Seng Bank", Hong Kong. There were no Beneficiaries

stated concerning these funds which means no one would ever

come forward to claim it. That is why I ask that we work

together so as to have the sum transferred out of my bank

into your account.

Please endeavor to observe utmost discretion in all matters

concerning this issue. Once the funds have been transferred

to your nominated bank account we shall then share in the

ratio of 60% for me, 40% for you.My Personal Email Address

Is: mrwongchi101@rocketmail.com

Please if you are interested to be my partner in this project i

need you to reply me back via this email: mrwongchi101@rocketmail.com

and fill the information below.

1, Your Full names,

2, Your private phone number,

3, Your current residential address,

Please send me your personal information above and reply me back

urgently via my personal email address : mrwongchi101@rocketmail.com

Your earliest response to this letter will be appreciated.

Kind Regards

Mr.Kwong Chi

bald kauf ich mit diesen Geldern das ASB, und dann bestimm ich was sticky ist und was nicht. ha!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

haha warte, ich steig ein! hab heute ein super-Angebot bekommen!

Ich hoffe dieser Brief findet Sie gesund. Diese E-Mail wird Sie bestimmt überraschen, aber bitte nehmen Sie sich einen Moment Zeit um sie zu lesen. Es ist sehr wichtig. Ich bin James Annan, der erste Cousin von Kofi Atta Annan, der ghanaische Diplomat, der der siebte Generalsekretär der Vereinten Nationen vom 1. Januar 1997 bis 1. Januar 2007 war. Ich habe Ihre E-Mail Adresse durch den International Web Directory Online gefunden. Während unseres letzen Treffens und der Buchprüfung habe ich ein inaktives Konto mit einem enormen Geldbetrag, geschätzt auf 18,500,000.00 (achtzehn Millionen, fünf hundert tausend )US Dollar, gefunden. Es gehört einem unseren verstorbenen Unternehmer. Er ist gestorben und hat keinen Begünstigten hinterlassen, so dass die Fonds eine lange Zeit inaktiv waren. Sie bekommen weitere Informationen so bald ich Ihre positive Antwort erhalte. Ich schlage Ihnen vor, Sie melden sich bei mir so bald wie möglich und nennen Ihren Wunsch. Wir haben nicht viel Zeit um diese unglückliche Situation zu korrigieren. Wegen der Vertraulichkeit bitte kontaktieren Sie mich auf meine persönliche E-Mail Adresse (jamesannan1970@aim.com) mit folgenden Daten: vollständiger Name, Adresse, Telefon und Fax Nummer. In Erwartung Ihrer Antwort. Mit freundlichen Grüßen, James Annan

na wenns der Annan sagt dann muss es ja wahr sein :shy:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

wieso schickens das grad mir?

Haben Sie das Gefühl, dass die Potenz während des Sex nachlässt? Es läuft im Bett nicht mehr wie früher?

"Kommen" Sie zu früh? Oder hätten Sie einfach gerne längeren und intensiveren Sex?

Das Leben ist zu kurz - genießen Sie das in vollen Zügen.

Mit Geld kann man nicht alles kaufen! Die Potenz und über 30 Minuten Standhaftigkeit schon!

Mit unserem Produkt vergessen die Potenzprobleme und haben wieder Spaß am Sex. Wir haben genau das Richtige für Sie!

Das Geld kommt und geht - unvergessliches Sex-Erlebnis bleibt und schließlich ist das die schönste nebensache der Welt!

Bestellen Sie noch heute und vergessen Sie Ihre Enttäuschungen, anhaltende Versagensängste und wiederholte peinliche Situationen!

Vier Packchen gibts bei jeder Bestellung umsonst

und wer mag ihr antworten?

Hello there! I am 30 years old and my name is Monica. I hope my e-mail will find you in a good mood.

I'm new to this way of dialog, and I really don't know what to tell right now. I sincerely hope that you are looking for the same as I am. I am looking for a friends and partner in life to share simple pleasures and together take off from the soul the weariness and sadness given birth by loneliness.

I am looking for a man to become friends first of all and to go together along the road of life, to have common joy, together build the future. I do not know if it is really possible to find it in such a way. But I know that many people not been able to find happiness in the usual life, have found happiness this way. I am happy where I'm now, and my life is a good life, but happiness has no sense if you cannot share it with person dear to you. I would like to learn about you and I hope that you would like the same. If you want to know more about me, if any thing I said about is meaning something for you If you would like to share it with me, please, write me to my personal e-mail address!

I heard that for many people the Internet is an entertainment and some people use the Internet only to have fun. But I have no desire to play games, I am serious and sincere in my words. I also believe that whatever a person is seeking, they will eventually find it, and I am ready to take my time to get to know someone before we consider going further. I am open to all kinds of positive relationships.

I will be glad to send you more messages and my pictures through e-mail if you are really interested and if you will answer me. I will wait for your letter with great impatience and if you will be really serious maybe we can be good friends.

Please reply on my personal e-mail: monicaemailbox@gmail.com

Ich weib nicht ist Kommunikation uber Englisch wird fur Sie gunstig sein? Ich kann sprechen und Englisch nur schreiben. Wenn es fur Sie nicht annehmbar ist, denke ich, dass Sie versuchen konnen, elektronischen

Bye. Monica.

P.S. This is my personal e-mail address: monicaemailbox@gmail.com

post-5956-1227822764_thumb.jpg

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag