KLICKEN FIR ESTERREICH!


Recommended Posts

The Pezident of Bäristan
hmm, wie kommt es dann, dass deine fladereien oft stundenlang stagnieren, und dann wieder plötzlich innerhalb einiger wenigen stunden(und das auch noch hin und wieder des nächtens) förmlich explodieren?

893232[/snapback]

Des is jo gonz anfoch daklärt. De Hatz(michl)via-Empfänga ausm Heitnlond san olleweu blunznfett und daklickn de Tastn nimma. Irgendwonn is jo selbst der naturdeppate Heitenmo und sei Oide wiada niacht und donn klickens wia den Wahnsinnign. Owa nimm eana amoi den Hatz-Knedl weka, donn kenna si se des biertschln a nimma daleistn. Heitnschädln de, owa soiche bledn.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

The Pezident of Bäristan
Das lasse ich bestimmt nicht *grins*. Immer noch besser wie die supertollen Smilies für Pupertierende!

Deine Freundin kannste gern vorbeischicken, denke mal Sie hat da richtig gut Spaß sich mit mir zu unterhalten. Nur das Problem dann ist, dass Sie nicht mehr zu Dir zurück will *grins*.

893208[/snapback]

Jo wos wüst den du? I glab du hostas a bissal im Schüssal. Quasi de wachaua Kronkheit. An klan Wuam in da Marün. Oda a Bredl voam Schädl. Irgendwos.

Wöche Gwalitätn hättastn zum vuaweißn? A klans Zumpfale zöht ned und sunst gabats ned vü bei eich Heitn. Und wonnst jetzan des "Ui-is-des-liab"-Rehrl obstreitn wüst, donn sog i dia ans:

Huach zua: Des hot jo seinazeit, domois wia mia no bluatjunge Klicka woan, de eiropäische Dodlbagasch mochn woin. Nämli a Einheitsgreßn fia de eiropäischn Zipfln, nua woa do a eklatantes Problem auf amoi do, nämli de Heitn - DE HEITN WORNS - hom des pariasa Sackl ned om dahoitn. Des woa owa ned, weus es ka kroft hobts und a ned weus es großteus z´deppat dafir seids, na des woa ausm Grund, weus es ned amoi mit de Schlimpf an Vagleich dagwinnts.

Host mi?!

Und donn manst a no, du wüst die untahoitn. Jo wia hobtsasn ia auf 80 Müjonan gschofft? Wannst di mit ana Wohlgeburanen ausm schenan Esterreich so untahoitest wia du schreibst, donn rennt de jo so schnö davon, dossdas goa ned amoi mitkriagst.

Oiso no amoi, warum soit de Gnädigste von an ausm Jeep, bei dir Heitn bleibn?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Anfänger

hallo ich bins *lach* *grins*

egentlich habe ik kenen Plan *lach* *grins*

ik wees nur enes, ik klicke also bin ik. Mehr kann ike nicht, mehr will ike nicht. *lach* *grins*

*lach* *grins* *doppelgrins* *doppellach*

bin ike nicht derbest cool wenn ik soviele klicks habe, nen?

Voll krass

so bis denne ihr DÖSBADDELS *lach³* *grins³*

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic
hallo ich bins *lach* *grins*

egentlich habe ik kenen Plan *lach* *grins*

ik wees nur enes, ik klicke also bin ik. Mehr kann ike nicht, mehr will ike nicht. *lach* *grins*

*lach* *grins* *doppelgrins* *doppellach*

bin ike nicht derbest cool wenn ik soviele klicks habe, nen?

Voll krass

so bis denne ihr DÖSBADDELS *lach³* *grins³*

893446[/snapback]

lest euch das durch

und dann sagt noch einer hier das ich dumm bin

lg, Night

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

es is jo a wonsinn wia wenig mia mobilisirn!

i glab in esterreich gibds 3 mille intanetonschlüsse, locka & olli, olli hossma die heiten. wos is? an gonz an schlechten schnid homa, mehr homa nid.

wo mia sei kunntn, mit an gscheidn schuldaschluss. wos is? jeda kämpfd sein privadkriag. najo, die deitschn wärn scho wieda locha iwa ins.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

The Pezident of Bäristan
hallo ich bins *lach* *grins*

egentlich habe ik kenen Plan *lach* *grins*

ik wees nur enes, ik klicke also bin ik. Mehr kann ike nicht, mehr will ike nicht. *lach* *grins*

*lach* *grins* *doppelgrins* *doppellach*

bin ike nicht derbest cool wenn ik soviele klicks habe, nen?

Voll krass

so bis denne ihr DÖSBADDELS *lach³* *grins³*

893446[/snapback]

Mei, du reibst uns jo a ständig an Schenklkopfa nochm ondarn eine *grins* *rofl* *irr* *blup*, olta Popoklatscha du. *ggg* *irr* *michgarnichtmehrvorlauterlacheneinkriegentu*

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Posting-Pate
Wird wohl ein Foto-Finish...

893495[/snapback]

:laugh::laugh::super:

Deine Freundin kannste gern vorbeischicken, denke mal Sie hat da richtig gut Spaß sich mit mir zu unterhalten. Nur das Problem dann ist, dass Sie nicht mehr zu Dir zurück will *grins*.

*gg* denk' oba trotzdem ned, doss sei esterreichische :love: Freindin ned mehr zu erm zrück wü, wei was wü die bitte mit am Heitn wenns an Esterreicher hob'n konn? *lol* *ichhalteesnichtmerhraus*

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ich halt das für die nachwelt fest. hat einen gewissen charme :feier:

893600[/snapback]

jo danke. muass sei. :D

seanton is da este auf da seitn 100. gratuliere.

und wos de heitnsau betrifft konn i nur zan milliardstn moi mei gonzes bedauern fir so a traurige existenz ausdruckn. org.

alla de 10 fochn rechtfertigungen wie toll a ned is und de tschiiita e ned mog, wonn i des hear reckts mi scho.

klickn firn john won seo und de stondhofte tiroler nordwond

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Santini Tottenham
Immer noch besser wie die supertollen Smilies für Pupertierende!

893208[/snapback]

Weißt, Bub, wie sehr mi diese Aussage jetz schreckt?

I man, wenn du 13, 14 wärst, dann bräuchat i mir keine Sorgen machn, weil ich könnt mir sagen: Gut, der Piefke hat zwar kein Leben, nimmt Internetspielchen ernst und steht andauernd auf der Leitung, aber das wird schon noch vorbeigehen!

I man, wir wissn jo dass es hoit imma wieda so verlorene Computerkinda gibt, de wos se doda in ihra Traumwöd aus Bits und Bytes (hob i im Englischwörterbuach nochgschlogn) flichtn und durtn nimnma aussekumman, auwa wia gsogt, wennst so jung warast, daunn hätt i no Hoffnung ghobt, so wie beim Nochtfeier.

Und jetzt behauptest indirekt, dass du nimma in der Pubertät bist!

Na sapperlott, Bub!

Do bekumm is mit der Aungst zum tuan! Wie um olles in der Wöd kaun a erwochsena Mensch no so deppad sein?

Haggod, sowos gibts a nua im Heitenlaund.

Oh man wie oft den noch? Wann begreifen das esterreicher? Hier wird nicht beschissen. Habe selbst was gegen Cheater und Faker! Habe seit 3 Jahren kein Wort mehr gelogen und da bin ich stolz drauf!

:laugh:

Wos soll man do no sogn?

I muass jo lochn, auwa i was a, dass du eigentlich a gaunz a orme Drecksau bist, weil lustig is so a verpfuschte Existenz wirklich ned.

Kummst du vielleicht gor aus Ostdeitschlaund?

Gibst ma daunn vielleicht dei Adress? Daunn schick i da a so a - wia sogt ma heitzutog - a Care-paket!

Do host daun ollas drinn, wos du so zum Lebn brauchst, du ormer, verheiteter, heitiger, Billiglohnheite!

Dafir muaßt mir versprechn, dass es Piefke in Zukunft dahambleibts und nimma bei uns in Esterreich den Saisonorbeitern aus da Slowakei, Ungarn und Jugoslawen de Billiglohnorbeitsplätz wegnehmts, weil die kaunn i olle guat leidn, nua eich hoid ned, weils eben Heiten seids, i glaub, do muaß ma mi a verstehn!

I muass sogn, da Caroly-Bua drängt si ziemlich ois Mob-Propaganda- und NeuSprech-Minista auf..... Weida so, Bua! Deine ersten Prifunga host scho amoi mit Bravua bstonden. Mir hom a Aug auf so wos...

So vü Ehr, und ollas fir Esterreich! :bunt:

I werd glei gaunz gschamig, auwa i muaß da sogn, dass i doda doch liaba ned aun offizielle Ämter gebunden warat.

I glaub hoid, dass i Esterreich mehr höffn kunntat, waun i weiterhin ois irrereguläre Patriotnarmee im Geiste von an Krankl Hauns ummanaunda ziagn dua und denen an guaten Gorillakriag - so sogt ma - liefer!

King Kong gegn Preissn, quasi!

bearbeitet von CarolusMagnus

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.