KLICKEN FIR ESTERREICH!


Recommended Posts

oba a weng anepudern ba de mwradio wü i dem dodl scho

oafoch soll as donn ah ned hobn, sovü boshoftigkeit schlummad scho in mia

892452[/snapback]

Des vasteh' i eh a.

Owa waast eh, wos ma am Mittwoch im Jeep besprochn hom wengam Tschitn und so.... beim EmWeh sans do entweda zu wurschtig oda afoch z'deppat.

Bevua die ei'greifn, is - glaub i - no vuaher da Strohsock mit seim neichn Stadion fertig... :evil:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Waldorf&Statlers Kommentar - siehe Signatur!
Bevua die ei'greifn, is - glaub i - no vuaher da Strohsock mit seim neichn Stadion fertig...  :evil:

892464[/snapback]

:evil: Gibts do no weidaführende Nus :???: Won is de Airöffnung, i gfrei mi!

@timbilot: Natirli gherns anipudat de Heiten, alannich weis Heiten san! Und bis auf des Tannenzupferl aboral/rektal bin i voi dabei...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Anfänger
Ja, "Cheater werden entfernt".....  :lol:  :lol:  :lol:

Da hamma aber alle gelacht....

892434[/snapback]

Schön, dass ihr lacht. :D Schon mal an die Möglichkeit gedacht, dass die Leute erst am Ende gebannt werden? Schließlich soll der Werbezweck auch erfüllt sein und die Klicker auf die Seite kommen. :) Nein ... ihr seid davon nicht betroffen (momentan :p) ... allerdings werde ich hier nicht bekanntgeben, wer cheatet und wer nicht. ;)

Edit: @Avvocato: Vielen Dank! Wünsche ich dir ebenfalls.

bearbeitet von DerManager16

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

The Pezident of Bäristan
Wuad.

Nia im Lem hod de Heitn no a Schaunz genga ins. Do is a Plaun gestern austiftelt wuan, mit dem ma sogoa gonz Heitenlaund, wos sog i, die gonze Wöd übernemma kennan. Oba sogn derf i nix, is streng geheim, i schwör.

891050[/snapback]

Sowos hot im Netz nix zum suachn.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Schön, dass ihr lacht. :D Schon mal an die Möglichkeit gedacht, dass die Leute erst am Ende gebannt werden?

892494[/snapback]

Ja, auch. Aber dazu kursieren schon so viele unterschiedliche Theorien, dass ich mittlerweile keine davon mehr ernst nehme. Und mich würd's letztendlich auch gar ned wundern, wenn die Cheaterei einfach durchginge. Um viel geht's ja ned, und der Werbezweck wird ja so oder so erreicht. ;):winke:

BTW, ich hab's de facto schon bei Spielen mit viel größeren Preisen erlebt, dass Cheater gewonnen haben (da ich diese zufälligerweise selbst kannte ;)) und weiß daher, dass diese "wir sperren Cheater"-Sprüche oftmals nicht sonderlich ernst zu nehmen sind. Aus unterschiedlichen Gründen, aber im Endeffekt bleibt sich's in diesen Fällen dann ja gleich...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Anfänger

Nur so viel: Wir werden gegen Ende des Diebspiels die IP-Listen durchchecken. Und wenn uns da etwas großes ins Auge springt, ich rede da nicht von ein paar "kleinen" Cheatern, dann werden wir das vergleichen mit anderen Teilnehmern. Sollte es da zu erheblichen Unterschieden, beispielsweise zwischen Platz 1 und 2, kommen, wird dem "Cheater" zu allererst Klicks abgezogen. Sollte heftigst gecheatet worden sein, wird er gebannt. So ungefähr wird das aussehen.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Santini Tottenham

Loßts eich do ned anipudern von dem Mänäga! Der hoit eich do nur firn Norrn!

I mog erm ned, den Mänäga, i sogs eich!

"Mänäga" - des klingt jo scho so heitnisch!

A Heite is a, a Dodl, a Piefke, a Preiss, a zweits Nochtfeier quasi, des wos uns doda zum CopaKagrana mochn wü!

AUWA HUACH ZUA, MÄNÄGA!

NED MIT MIR, MÄNÄGA, NED MIT MIR, MIT MIR NED, HOST MI!?

Muaß i mi wirklich wieda aufregen? Es is ned zum fossn!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Santini Tottenham
Ja, auch. Aber dazu kursieren schon so viele unterschiedliche Theorien, dass ich mittlerweile keine davon mehr ernst nehme. Und mich würd's letztendlich auch gar ned wundern, wenn die Cheaterei einfach durchginge. Um viel geht's ja ned, und der Werbezweck wird ja so oder so erreicht. ;)  :winke:

BTW, ich hab's de facto schon bei Spielen mit viel größeren Preisen erlebt, dass Cheater gewonnen haben (da ich diese zufälligerweise selbst kannte ;)) und weiß daher, dass diese "wir sperren Cheater"-Sprüche oftmals nicht sonderlich ernst zu nehmen sind. Aus unterschiedlichen Gründen, aber im Endeffekt bleibt sich's in diesen Fällen dann ja gleich...

892509[/snapback]

Wos redstn du do auf amoi so komisch?

Des is doch woi hoffntlich ned preissisch?

Jo sog amoi, Bua, hots di? Stehst jetza nimma fir Esterreich ein? Host du ollas vagessen, wos Esgterreich fia di scho dau hot? Host du ollas vagessn, wofia mia stehn? Is da ollas wurscht, wos mia scho ois gleist haum?

Sapperlot!

Enttaischt.

Furchtbor enttaischt... :nein:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Wos redstn du do auf amoi so komisch?

Des is doch woi hoffntlich ned preissisch?

Jo sog amoi, Bua, hots di? Stehst jetza nimma fir Esterreich ein? Host du ollas vagessen, wos Esgterreich fia di scho dau hot? Host du ollas vagessn, wofia mia stehn? Is da ollas wurscht, wos mia scho ois gleist haum?

Sapperlot!

Enttaischt.

Furchtbor enttaischt...  :nein:

892530[/snapback]

Jessas .... hurrnsvadommta Schaß owa a .... tschuidign, i hob woi grod an Fleschbeck vu die Heitn-Oiptram vu de letztn Wochna ghobt.... :nervoes:

I hoff, des gibt si boid wieda.... :holy:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Anfänger

@CarolusMagnus: Wenn du mich nicht magst, kann ich auch nichts daran ändern. Ob's daran liegt, dass ich nicht im österreichischen Dialekt schreibe, oder Deutscher bin? Keine Ahnung. Jedenfalls kein Grund, mich anzuschreien und zu beleidigen.

Tut zwar nicht viel zur Sache, aber "DerManager" kommt von daher, dass ich FIFA seit 2004 online zocke und das recht erfolgreich in einem Clan.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Waldorf&Statlers Kommentar - siehe Signatur!
@CarolusMagnus: Wenn du mich nicht magst, kann ich auch nichts daran ändern. Ob's daran liegt, dass ich nicht im österreichischen Dialekt schreibe, oder Deutscher bin? Keine Ahnung. Jedenfalls kein Grund, mich anzuschreien und zu beleidigen.

Tut zwar nicht viel zur Sache, aber "DerManager" kommt von daher, dass ich FIFA seit 2004 online zocke und das recht erfolgreich in einem Clan.

892541[/snapback]

Nicht alles hier ernst nehmen, wie durch den ganzen Thread zu lesen ist, ist es mehr eine "bierernste Gaudi" (©Ried-Channel-Tannenzupferl...), niemand hat was gegen euch Heitn, jedenfalls nichts Wirksames! :D:winke:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.