Voi Zua


Gast pepi die ratte von hirt

Recommended Posts

see ya in another life, brother

oiso i sogs glei, i wors net! fritz, bleda hund - geistige pubertät homa gsogt, net kindheit. wenn do jetzt stehn würd 'a 16 jähriger' don könnt des scho eher i gwesn sein. und übahaupt wor i scho long nimma zua, weil mei mogn des nimma mog. eh ka wunder - der magen hot de gonze orbeit beim bierschtln, de gaudi hot oba imma nur s'hirn. do würd i jo a streikn. haggod.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

steady rollin´

i bin heit a ziemlich panniert!

gestern beim ländermatch und vor allem danoch abisserl zu vü dawischt!

heite a englisches referat ghobt, an des i mi goa nimma erinnern kon.

und daun heit a no a randi mit ana bäurin!

gratulliere, des wird wos werden! :D

hoits ma trotzdem die daumen, buam!!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Tell him he's dreaming

so. erstmalig schwerstens berechtigt do wos herzschreibn.

eigentlich wollt i jo gestern bam heimkommen noch meine restlichen 2-3 gehirnzellen hier ausleeren, aber i war wohl zu bummtirlzua (oder wie auch immer ma des schreibt) als dass i no hergfundn hätt.

Mittlerweile ist ja schon der "tag danach" anbrochen, aber irgendwie san sich feinmotorik und konzentrationsfähigkeit no net wirklich zurückkommen.

pizza werd i jetzt moi ane antestn (aber AL DENTE!") und schaun ob is zumindest stickerlweis untenhaltn kann.

wielang hot da billa offn? ah bis 5...najo, des geht sich jetzt nimmer aus. kann jo net in 1 stund duschn, essn und 200 meter gehn! - chancenlos

jetzt leg i mi wieder kurz hin. gschlafn hob i diese nacht jo nix - des fällt eher unter koma.

fertig

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother

haba du wortst ja nau bis i was einischreib du fut mario haas :support:

jo hödeifi! nicht in diesem heiligsten aller threads, bitte! hier wird über alkoholismus und dessen folgen berichtet... also bitte, beim thema bleiben.

obwoi - mario haas und alkoholismus? hmmm. gor net soooo weit hergeholt... :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Tell him he's dreaming

sou! long hob i übalegt, ob i wui gnua zua bin, ois dass i do eoinaschreib. i glab jo fost net. an spitz hon i. spitzeingong wüad i sogn.

bin awa draufkumma, dass i gscheida heit einaschreib ois murgn. murgn wird jo ganz schlimm. do wird da zwergbumsti wui ah nimma steh kennan und irgendwos do einakritzln murgn hom nämli da gaby und da gabyU (zwoa briada) und a da slash a feia. net irgandane- de drei burschn hom eana studium dapackt wozua i do herzlichst gratuliern mechat. des is a da grund warum i heit so hoibwegs niacht bin. murgn hasts nämli auf umma 11e und dann muass i ind heimat foan.

des heimatfoan is glei wos wo i mit meina kritik einhokn mechat. i ois ehrbora baua foa a dreiviatlstund hoam und muass netta amoi aus unsra steiamoak aussa, owa wos muass i? monche weans wui erkonnt hobn: a maut muass i zoin. i man i hon eh a johreskoatn, owa wiasou muass i a maut zoin wonn i a dreiviatlstund vo graz noch knittlföd foa und de burnheitlfressa genau goa nix wenns in stundnlonga gschissana foat über wos was i wos vo wean noch graz foan? de miassn jo quasi goa nix zoin. nettamoi wenss noch soizburg oda riad oda klafu wuin. des is fei wui ungerecht uns bauan gegnüba!

do reg i mi hiazan wüdest auf und wünschat wenigstns eich a hoiwegs gscheite nocht.

griass eich

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Bundder Hund

owa wiasou muass i a maut zoin wonn i a dreiviatlstund vo graz noch knittlföd foa und de burnheitlfressa genau goa nix wenns in stundnlonga gschissana foat über wos was i wos vo wean noch graz foan? de miassn jo quasi goa nix zoin. nettamoi wenss noch soizburg oda riad oda klafu wuin. des is fei wui ungerecht uns bauan gegnüba!

Aso? :lol:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother

i hätt mi ja so gern gestern nu verewigt, nur isses einfach net gongen - es macht a net vü unterschied, i hab nu immer einen gewaltigen domph in da birn. grod hob i ma an schädl beim türstock onghaut - na eh, wie won er net sowieso scho gnuag weh tuan würd. und es wird se mangesl schmerzmittel in meinem besitz woi a net so schnö ändern.

stirbt da bauer im oktober brauchta im winter koan pullover - stirbt da joe hoffentlich boid wird er net oid! so schauts aus.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother

voi zua! haggod, scho wieda! da pimmi und i und nu zwoa ondare hom gmoant wir tringan heit a poa bier und so soids a sei, wei ma an gonzn botzn ehr hom! da pimmi is zweng dicht dass eahm wos kreativs eifoin dad, und i bin zvü zua dass ma nu wos efoin dad. iazt woass i direkt net wos i schreibm soid. seis wieas sei, s'bier is mei freind!

wir saufn jo net per gaudi

... und da pimmi sogt er orbat eh dron dass er fett wird! der schneitza! sodan, sbier wort auf mi! und da alk is mei freind, und i wü eahm net wortn lossn!

wahnsinn, so zua!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 weeks later...
see ya in another life, brother

und won i da oazige bein der den trhead am leben hoit: i bin voi zua! ihr gehts mi olle voi o! i hob probleme mim tippm, oiso her i iatzt auf... es lebe der alkohol - der ursprung und die lösung all unserer probleme!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Superkoarl

und won i da oazige bein der den trhead am leben hoit

Na Watchman - i hüf da bei deiner Mission den Thread zu retten:

Oiso - nachdem die Weiber jo eh olle an Schlog hom ( WIR wissen es ), werd se da Koarl heit bemühen, daß er an schen und gschmeidigen Dompf zsommkriagt. Hoffentli hüft eam de Sau a a weng dabei, oba do moch i mir eh kane Sorgen ned...

Oisdann:

Scheiß ma heid auf de Weiber und tringan do 10 Hoibe wo de ondan scho a 6er Tragerl reicht! ( den Sotz konn ma nämli beliebig umdran - wia mas braucht! Is ma grod aufgfoin... )

Schen Dompf wünsch i!

bearbeitet von daKoarl

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

es triple del chacho!

...und am siebten tag schouf der herr den nachtwürschtlstand. und er sha, dass es gut war. denn die heimwege vieler besoffener fest-bescucher wurden dadurch angenehmer gestaltet.

jetzt weiß ich auch, warum das fette fest fettes fest geheißen hat. ich war heute am fetten fest fett. attwenger san so geil........

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother

jö, da hgv! welch seltener gast in diesem thread! um meinen alkoholiker-status nicht völlig zu verlieren (mein letzter eintrag hier liegt ja doch schon mehr als eine woche zurück) möchte ich hier anmerken, dass ich gestern zwar net voi, aber zumindest hoibigs zua war! in der ärgsten hitze beachvolleyballspielen und anschliessend gleich einige vodka konsumieren passt net zom! merkts euch des! ein gut gemeinter rat von einem bekennenden alkoholiker!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother

jaja, morgen! morgen fong ich ein neues leben an, oder wie war des?

und ja, so ein rest-domph in der birn hat seine vorzüge, des konn i nur bestätigen. und wann i jetzt an a wirschtlstandl denk wird mir ganz anders, da hunger is nämli a hund!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.