Heikki

Spotted: Budan

178 Beiträge in diesem Thema

wem langweilig is... seite bietet ziemlichen unterhaltungswert :lol:

https://www.facebook.com/spottedbudan?fref=nf

("Wenn wer wen beim Budan kennengelernt hat aber nimma weis wers is!")

I muas eich vo dem schlimmsten Erlebnis vo mein Leben erzön, weils afoch perfekt zu dera seitn passt..

Oiso es woa letztes joa, i woa 16, auf am festl in unserm Dorf. Bei soiche festln san afoch olle ausm Ort, egal wos für a Alter. Jednfois hob i an netten hawi, der 22 woa, kena glernt und hob wos mit erm ghobt (oiso schmusn und greifn mehr ned). Es woa des erste moi das i öffentlich mit am umagleckt hob. Um mitternocht hob i daun ham miasn.

Am nächstn tog woa bin i daham aufgstondn und woit frühstückn geh, owa mei mum woa ned munter wie sonst. Daun hobi zu ihr ins schlofzimma gschaut (meine Eltern san gschiedn), und wer liegt do mit ihr? Der typ mit dem i am festl gschmust hob. und am boden san 3 benutzte Kondome glegn.

Des woa da peinlichste Moment in mein Leben bisher. I bin daun in mei Zimmer und hob gwoat bis er weg is. Se hom mi ned gseng wie i ins zimmer gschaut hob...

Und na, i suach den typen ned. Weil der wohnt jetzt bei uns.

Hallo Spotted!

Also i wor vor 2 Wochen mit meine Mädels im Kino, neben mir is so a braunhaariger netter typ gsessen, am anfang haben ma uns nur angschaut aber dann hat er ma ind hose griffen, i bin ziemlich ogonga, also hab i dann a andeutung gmacht dass i aufs klo muas.
Natürlich is er dann mit und wies euch vorstellen könnts homa dann am klo gschnackslt.
Da Film wor dann eh scho aus und i bin ham, aber eigentlich hob i ma docht, dass i ned de bin für einmalige Gschichtln, also i suach di, Stefan bitte meld di bei mir!!!!
I bin d'Anna ausm Kino in St.Pölten.

I habs selber schon versucht, dass i di auf Facebook suach, aber es hat ned funktioniert, also versuch i des jetzt über de seitn!

I bin extremst has! I woa letzte Wochn am Badfest in Haag in Niederösterreich und do hod ma ana auf meine schuach gspiebn! I hob mi voi aufgregt und er hod daun gsogt er mochts wieda guad und bringt ma neue, weil er hat Connections. I hob erm gsogt er soi si schleichn owa er is daun noch ana hoibn stund mit voi schene schuhe daher kommen, de ma sogar passt hom! Wir hom uns daun a bissl unterhalten und daun hama zusammen auf a Taxi gewartet und do hod er ma gsogt er zagt ma wos am parkplatz - es woa sei beidl. I hob erm daun an blosn weil i so zua woa. Er hod daun gsogt er muas schiffn geh owa vom schiffn is er nimma zruck kuma. Dafia is irgend a oide ohne schuach daher kuma und hod ma ane mitgebn weil des ihre schuach woan de i aughobt hob. Kennt wer den typen? Groß 1.85 oder so - rote badehose glaub i.
An einem Samstag war ich mit meine zwei beeestn im Praterdome oida und da hama so einen urgeilen Typen getroffn mit dem hama dann budat und des problem is das jetzt meine zwa beestn schwanger san! er ist urviel gebreunt und hat gepflegte augenbrauen gehabt und so! und ein tatoo auf schulter hat er auch ghabt! er hat uns gsagt das er der daniel is! bitte helfts uns is urwichtig!

Seas, i möcht mi beschweren. Am Freitag woa i altstadt und bin daun mit am hawara mitgangen zum Lentos Klo, daun hod er ma sein beidl eini gsteckt und noch 1min woa er fertig und hod mi aussi ghaut. Hod kan spaß gmocht! Er is ca. 1.80 groß, braune haare und hod si ois Mario vorgstellt! Kappaltyp! Waun i di nuamoi siach daun hods wos!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
ana vo uns hot dawei immer auf die varuckte aufpasst und si verbal zumüllen lossn miassn vo ihr. wie i damit an da reihe woa hob i ma docht, jetzt iss ah scho wurscht, bin mit ihr ins gebüsch gaunga und hob ihr mei faust in ihr ausgeleierte möse eigschobn, damits die goschn hoit.

:love:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Hallo! I bin de Melanie, 20 aus Linz und i hob letzten Samstag nochm A1 mit am mit dunklerer Hautfarbe budat! Möglicherweise a Pakistaner oder Brasilianer oder so! Meld di! I glaub du kennst mi als Bettina!

pakistaner oder brasilianer :lol:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag