Schwuler pepi?


Vafluacht

Recommended Posts

Gast pepi die ratte von hirt

Wieso ist bitte pepi die ratte in der Auflistung der Online-User rosarot?

1. Bin seit heute Homosexuellen-Beauftragter des ASB.

2. Seit heute ASB-Landeshauptmann von Tirol (ohne Wahl!)

3. Weil sich die Leute drüber aufregen.

4. Weil rosa eine geile Farbe für Frauenunterwäsche ist.

5. Weil Dannyo die Monotonie des ASB brechen wollte.

6. Live the difference!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast Seriöser Bub

i man is jo nit so dos i erst jetz grün sein wüll lei wal i den pinkn pepi sig .. oba des hot übahaupt ka ehr nit wonn i jetz nit mei eigene user gruppn kreg .. i tat sie gern "Idi" taufn, wenn eh schon dabei bist ga scheffe :yes::super:

wenn is ma recht überleg war blau noch vül toller scheffe

@pepis nextn post: i wü des scho seit an monat zirka, und sempa den scheffe a voll .. oba mei meinung/wülln zöllt in da heitign wölt scheinpoa nix mehr .. :nein:

bearbeitet von irgendeinidiot

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast pepi die ratte von hirt

Ist eh nicht von Dauer.

Laut Abstimmung war die Mehrheit aber dafür. :D

@ idi und song: ja glaubt's ihr vielleicht, die Farbe kriegt man einfach so, weil man sich das halt so wünscht? Da müssen schon besondere Leistung für das Kollektiv vorausgehen. :yes:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast Seriöser Bub

werter scheffe, i bin in da online listn no immer nit blau .. was auf meinen realen zuastand momentan leider a zuatrifft, oba könntest di bitte beeiln??? :ears:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Superkoarl

Oiso da Pepi is ned schwul...

I hätt´s zwoa scho a poa moi bei eam probiert, oba der hot mi dann imma an mei Prinzessin verwiesen.

I hob donn imma gsogt, daß des ned des gleicha warad, oba des hot den Bog ned im Geringsten interessiert... Sauhund elendiga!

Leida, meine Freind, leider... da Pepi is ned schwul, was echt des Klima in unsara klan Voiksrepublik sehr heben tat... grod heit, wo de Sau nita do is und de Prinzessinnen ebenfois mit Obwesenheit glänzen!

Ma wa des sche - i derf zden pepi moi eben zitieren:

"He Oida - siagst de do furn? Do tat i iatz gern beim Oasch neifösln!" - Warum nur, so frog i mi, tat er des gern bei am Weibsbüd und nita bo mir? Dawei schau i jo eh imma a so, daß i mei feminine Seitn nausdrah!

Haggod - Woicha Trottl hot denn gmoant, daß des Leben afoch is? A so a Noar...

Tschuidigts - i muaß gach zu meine Hena... Eiastreicheln!

bearbeitet von daKoarl

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast Seriöser Bub

Oiso da Pepi is ned schwul...

I hätt´s zwoa scho a poa moi bei eam probiert, oba der hot mi dann imma an mei Prinzessin verwiesen.

I hob donn imma gsogt, daß des ned des gleicha warad, oba des hot den Bog ned im Geringsten interessiert... Sauhund elendiga!

Leida, meine Freind, leider... da Pepi is ned schwul, was echt des Klima in unsara klan Voiksrepublik sehr heben tat... grod heit, wo de Sau nita do is und de Prinzessinnen ebenfois mit Obwesenheit glänzen!

Ma wa des sche - i derf zden pepi moi eben zitieren:

"He Oida - siagst de do furn? Do tat i iatz gern beim Oasch neifösln!" - Warum nur, so frog i mi, tat er des gern bei am Weibsbüd und nita bo mir? Dawei schau i jo eh imma a so, daß i mei feminine Seitn nausdrah!

Haggod - Woicha Trottl hot denn gmoant, daß des Leben afoch is? A so a Noar...

Tschuidigts - i muaß gach zu meine Hena... Eiastreicheln!

tjo .. s'lebn is a gegnwind liaba koarl

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast pepi die ratte von hirt

"He Oida - siagst de do furn? Do tat i iatz gern beim Oasch neifösln!" - Warum nur, so frog i mi, tat er des gern bei am Weibsbüd und nita bo mir? Dawei schau i jo eh imma a so, daß i mei feminine Seitn nausdrah!

1. Lieber Koarl: Tua mich ned so bloßstellen vor meinen Mit-ASB-Usern, von denen ich seit heute der Homosexuellenbeauftragte bin.

2. Der Wortlaut war nicht der von koarl zitierte.

3. Trotz meiner neuen Aufgabe im ASB bin ich nicht homosexuell. (War Herbert Haupt eine Frau nur weil er Frauenminister war?)

4. Red ned so an Schaß, sonst kumm i in dein Zimma und bind dich am Bett fest, dass du verhungern muasst. Ganz grausam und elendig.

5. Wann i deine Gedanken da Prinzessin erzähl!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Superkoarl

5. Wann i deine Gedanken da Prinzessin erzähl!

Zu Hülf!

Do nimm i ma amoi a Herz und sog wos i mia deng - und donn a so wos... so wos is laut Genfer Konvention ned amol legal, geschweige denn surreal!

Nanana... mei Freind, so nita!

@Idi: Tu du amoi ned meine Sprüch klaun, wei sunst kimm i glei vorbei mit´m Gargantua, der Drecksau aus da Tiafn, goi?! Oda na... wenns beim Pepi ned geht - wia was denn mit ins zwa? Do loßat i sogoa de Drecksau im Loch und kamat aloa!

Aussadem vasteh i ned im Geringsten, warum si da Pepi a so dermaßen aufregt:

1 ) Des gonze woa do a botzn Kompliment an sein Traumkörper!

2 ) I hob nua sei Meinung vateidigt.

3 ) Wos wüst mocha wennst mit so am feschen Buam in ana Voiksrepublik wohna muaßt?! Eben...

Bussi aufs Bauchi, lieber Pepi! Bussi aufs Bauchi...

bearbeitet von daKoarl

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast Seriöser Bub

@Idi: .. wia was denn mit ins zwa ..

oiso i nimm des gonze donn a glei mol als kompliment an den meinign luxuskerpa .. ga .. donk da schen ..

oba es besteht momentan ka bedarf die jungfreilichkeit meines allerwertesten aufs spü zu setzen .. und wenn i nit ongst hätt dos wos passiert tat i jo jetz von ausghobene gruabn in glosheisa philosophiern oba des is ma noch letztign posting doch a wenk zgfährlich

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Knows how to post...

Wieso ist bitte pepi die ratte in der Auflistung der Online-User rosarot?

1. Bin seit heute Homosexuellen-Beauftragter des ASB.

2. Seit heute ASB-Landeshauptmann von Tirol (ohne Wahl!)

3. Weil sich die Leute drüber aufregen.

4. Weil rosa eine geile Farbe für Frauenunterwäsche ist.

5. Weil Dannyo die Monotonie des ASB brechen wollte.

6. Live the difference!

7. weil er der einzige im asb ist der weiß was eine metapher ist :eek:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.