FOTOS von Ried vs. Unterwetten.brunn


elend

Recommended Posts

ASB-Nihilist

so, wie versprochen und von keinem wirklich gewünscht mein kleiner reisebericht aus unterwetten.brunn...

meine reise hat, wie bei so wenigen, ihren ausgang in bratislava, weswegen ich wahrscheinlich der einzige bin, der mit pass angereist ist/anreisen musste...

0%20-%20Pass%20und%20Ticket.JPG

i bin jo eigntlich zufällig draufkumma, dass u'7brunn am weg nach bratislava liegt und hob ma docht, i schnapp mir mei freindin, und foah mit ihr zruck auf an ausflug zwischen gurkenfelder und windmühlen... und i sog eich: gegend homs dort... fost zvü...

vo da weitn siacht ma dann eh scho de flutlichter:

1%20-%20Flutlichter.JPG

najo, und dann kummst auf den bahnhof, der nie besetzt is und wo du net amoi tickets kaufen kannst (sogar koan automaten homs)... is jo siebenbrunn scho net groß, owa unter-...

2%20-%20Bahnhof%20Untersiebenbrunn.JPG

3%20-%20Bahnhof%20Untersiebenbrunn.JPG

in untersiebenbrunn gibt's net vü... fußball und... GETREIDE... i glaub auf alle fälle net, dass des de stadthalle, des eishockeystadion oder de kirchn vo untersiebenbrunn woa... owa es woa so groß, dass ma de dinger vo bratislava vom hrad devin aus sogar gsegn hot...:

4%20-%20Getreidesilos.JPG

5%20-%20Getreidesilos.JPG

vom bahnhof weg führt dann a laaaaaange straße richtung... najo, i hob ma nach minuten des gehens irgendwann docht, des wird so wie in ried sein, dass da bahnhof hoit sehr außerhalb vom ortskern is und wenn ma nur weit gnuag geht, dann gibt's do des große halligalli... owa dort, wo da ortskern vermutet wurde vo mir und meiner freindin... do woa a NIX... nur einfamilienhäuser... mia san hoit weitergegangen und ham dann an krautgartnerbus gsehn....

8%20-%20Bahnhofstrasse.JPG

9%20-%20Stadion%20U7Brunn.JPG

ma hot nur weit gnuag geh miassn und immer de flutlichter nach... de hot ma quasi von überall gesehen... des stadion is so ziemlich des zentrum vo dem ganzen... do draht si ois uman fuaßboi... sofern si überhaupt irgendwos draht dort... so idyllisch

10%20-%20Garten.JPG

sche, oder?

mia woan dann natürlich vü z'boid dort - i hob ganz vergessen ghobt, dass de jo ka stadiondorf hobn... vo draußen homma de miniknaben a wengal zuagschaut, da ordner hot uns netterweise drinnen aufs klo geh lossn und mia hom gwoat und des stadion moi von aussen begutachtet....

11%20-%20Spielerbus.JPG

rieder spielerbus... der hot oiso a hingfunden...

12%20-%20Tribuene.JPG

de fesche haupttribüne inkl. vipplätze (kosten 55 euro pro spiel)

13%20-%20Spielerkabinen.JPG

do ein blick ins/zum allerheiligste(n)... die spielerkabinen

14%20-%20Spieler.JPG

do siacht ma durch de gitterstäbe irgendwo an sidibe...

15%20-%20Tribuene.JPG

16%20-%20Sitzplatztribuene.JPG

des absolute highlight des stadions - die sitzplatztribüne auf der west :)

17%20-%20Gaestesektor.JPG

und des woa unser fesche klane sitzplatztribüne (eintritt 8 euro ermäßigt, 10 euro normal)

18%20-%20Aufwaermen.JPG

19%20-%20Ostblockflutlicht.JPG

mia woan jo a net weit vom ehemaligen ostblock... und so hobn dann a de flutlichtmasten ausgschaut... woascheinlich a geschenk von an ost-stahlwerk, weil da mock domois den eisernen vorhang zerschnitten und ozwickt hot...

20%20-%20Trommeln%20und%20Premieremikro.JPG

während da fanclub schwarz-grün vorm premiere-mikro aufstellung eingenommen hat um gewichtig lärm fürs fernsehen z'machen...

21%20-%20Hurra,%20die%20Wikinger%20sind%20da.JPG

...san de supras natürlich erst 2 minuten vor anpfiff eintrudelt und hom gscheit radau gschlogn... vorher san scho a poa austrianer zur unterstützung kumma und per polizeifunk hot ma immer wieder mitkriagt, wo de supras grod auf da autobahn/bundesstraße san...

22%20-%20Altfanin.JPG

23%20-%20Supras%20beziehen%20Stellung.JPG

die letzten fans hom dann stellung bezogen und dann hots scho losgehn kinna...

des spü woa sauschlecht... de rieder woan zwoa überlegen bis dorthinaus, owa da sidibe hot ois versiebt bzw. a schlechte vorlagen bekommen und's pech woa a nu mit im spü... dann der deppate schnitzer vom hpb, dann der vom nentwich und de unterdottler hom eiskalt eingnetzt. dann sans nervös worden und den rest der ersten halbzeit is nix weitergegangen...

"WIR FAHREN WEIT, WIR TRINKEN VIEL -

UND WIR VERLIEREN JEDES SPIEL"

...hom de supras gsunga und so samma dann in de halbzeit gegangen... und dann hommas nu amoi mit support versucht...

24%20-%20Support.JPG

25%20-%20Support.JPG

des hot net vü gnutzt - ried ist nur langsam ins spiel gekommen, de supras hom sche langsam eana 3 1/2 stunden-fahrt (alkohol!) zu spüren bekommen, hom se mit polizei, polizeihund und ordner anglegt, dann is zum raufen worden, a poa supras san aussazaht wordn ausm mob und genau in dem moment, wo's am meisten zuagangen is (nachdem a bengale aufs feld und a poa fans von da tribüne gfoin san, da ordner a sitzplatzreihe, de ihren geist aufgeben hot, wegtragen hot und a rauchbomben ziemlich schwach für stimmung gsorgt hot) hom de riada des tor gschossn und nur i hobs gsegen, weil de andern olle grauft hobm (ok, de schwarz-grünen vorn an der bande homs a mitkriegt, weil de hom fleißig weitergetrommelt)... - mei muass des lächerlich ausgschaut hobn... 1000 leit im stadion und nur oana jubelt... und des woa i... wie is des auf premiere so kumma? :)

"A.C.A.B. - All Cops Are Bastards"

"BULLENSCHWEINE!"

auf des homsase in der zweiten halbzeit konzentriert, de supras

26%20-%20Kurz%20vorm%20Ausgleich.JPG

des woa kurz vorm ausgleich - vo de tumulte hob i leider kane fotos, weil i woit mi auf den oaschkick konzentrieren. auf alle fälle san vor uns dann glaub i 10 kiwara und 5 ordner gstanden und hom si so einiges gfoin lossn vo de supras/austrianer/wem a immer... mei freindin hot si jo glei vo oam vo de bsoffenen anhorchn kinna, dass de supras nix dafia kinnan sondern de bullen de ärsche san... (de andern bsoffenen homs nur anbraten :) )

ried hat dann noch gedrückt bis zum geht nicht mehr owa tor is kans mehr wordn. de oide leier: 75 minuten schongang unter dem motto 'de zeit wird's scho richtn' und dann in de letzten 15 minuten stressen und nix mehr zsammbringa. do hots a nix gnutzt, dass da hochhauser im ärgsten tumult de fans beruhigen woit und zum support animieren (stott dass sa se de schädl einhaun) - ok, da schnappi und co. hom natürlich weitergetrommelt...

27%20-%20Das%20Schlachtfeld%20danach.JPG

so hots dann nachher ausgschaut... wie wenn nix gwesen warad... draußen hots dann nu a poa bsoffene szenen geben... und im dorf-heurigen homma donn a poa oide beim kartln zuaghorcht, de über de riad-fans gschimpft wia nur wos... und i hobs verstanden... "wenn der mit dem fahnenstecker gegen mi aufzüt und i wisch eam ane, dann werd i gstroft. und i derf net amoi mitm schirm eini, während de oismegliche mitzahn kinnan... wos homma ghobt? 20 polizisten und ordner usw... des kost ois a göd und miassat echt net sei... owa i hob mit andere riad-fans gredt, de hom glei gsogt zu mir, dass de mit denen goa nix ztuan hobn woin... deppade gibt's hoid überoi... du bist poidl, i sog an 20er an... geh fritz, zuagebn muasst!!! spinnst, wos legstn do hi?" "stimm fritz, des woa jetzt deppat. do hett da wick jetzt ausmachn kinna und du legst den schas hi" "najo, auf olle fälle brauchan unsere buam nu a wengal... de han nu jung und des dauert sei zeit... - du bist fritz. geh, roberta. a viertal nu, bittschen!"

eigentlich woas a sympathische gschicht, des ganze... liabe leit... nette ordner, umgängliche polizisten... hot mi a wengal an riad vor 10 joah erinnert... oder 15... nur de deppaten fans... de hätt i net braucht an dem tog... zumindest a poa net

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

einige fotos funktionieren nu net.. do müsst ma da taffspeed (schen dank, dass du mir dein webspace zur verfügung stellst) de umlaute und de ' wegduan damit de abgruafen werdn kinnan... er mog nämlich kane dynamischen seiten in seine IMGs do...

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

danke elend! ein sehr sympathischer, eindrucksvoller und stimmungsvoller bericht... da packt mich direkt der neid, im heurigen hätt ich gern ein bisserl mitgekartelt... :D

was ist eigentlich der hrad devin? hat der etwas mit dem townsend zu tun?

auch wenn ich mit der entwicklung der rieder fanszene im großen und ganzen glücklich bin, so muss ich doch etwas verärgert feststellen, dass sich so etliche deppen unter die wachsende fangemeinde geschlichen haben. werden offenbar auch nicht die allerhellsten köpfe sein, die sich die supras unter den austria-fans geangelt haben... :nein:

btw: weiß jemand, was a.m.a.b. heißt? dass a.c.a.b. "all cops are bastards" heißt, weiß ich altpunk ( :D ) natürlich, aber a.m.a.b.?

btw2: in deutschland ist das a.c.a.b. anscheinend gesetzlich verboten, hab ich im internetz irgendwo aufgeschnappt...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
muast an beda frogn wos des hoasn kunnt *gg*

i sog nua M wie moderator :D

ah, sehr guat, dass i des jetzt woass... darauf werd i dann moi zruckgreifen, wenn er mir an maulkorb verpassen wü! ;)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

jaja, nicht umsonst war der elend damals unser clan-schriftführer und somit oberverantwortlicher hauptberichterstatter von diversen nihilistischen ausflügen sowie stammtischen und anderen orgien. leute, DAS war literatur! :super:

wahrscheinlich hat ihn nach einstellung der nihilisten-aktivitäten das schreibe-fieber gepackt und er hat sich deshalb zu diesem unter7dorf-bericht hinreißen lassen... naja, uns solls recht sein! ;)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Europaklassespieler
btw2: in deutschland ist das a.c.a.b. anscheinend gesetzlich verboten, hab ich im internetz irgendwo aufgeschnappt...

hob i jetzt erst mal geslesen!

is oba net verboten

i surch das ausa!

frau edith meint, dass da riedleo nicht den gleichen gefunden hat, aber so einen ähnlihcne

acab

bearbeitet von ried_leo

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
schen domph elend - sehr genial. wirklich lesens-/sehenswert... und macht lust auf mehr!

zapf ma die svr an, sie soll an elend tickets und reisekosten zahlen, dafür liefert er regelmäßig derartige berichte ab (die selbstverstänlich ah auf da svr-hp veröffentlich werden dürfen, ma wü jo wos kriagn für sei göd...)

und i foa mit mit eam und erspoa ma so die reisekosten... :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Teamspieler
des hot net vü gnutzt - ried ist nur langsam ins spiel gekommen, de supras hom sche langsam eana 3 1/2 stunden-fahrt (alkohol!) zu spüren bekommen, hom se mit polizei, polizeihund und ordner anglegt, dann is zum raufen worden, a poa supras san aussazaht wordn ausm mob und genau in dem moment, wo's am meisten zuagangen is (nachdem a bengale aufs feld und a poa fans von da tribüne gfoin san, da ordner a sitzplatzreihe, de ihren geist aufgeben hot, wegtragen hot und a rauchbomben ziemlich schwach für stimmung gsorgt hot) hom de riada des tor gschossn und nur i hobs gsegen, weil de andern olle grauft hobm (ok, de schwarz-grünen vorn an der bande homs a mitkriegt, weil de hom fleißig weitergetrommelt)... - mei muass des lächerlich ausgschaut hobn... 1000 leit im stadion und nur oana jubelt... und des woa i... wie is des auf premiere so kumma? :)

des woa kurz vorm ausgleich - vo de tumulte hob i leider kane fotos, weil i woit mi auf den oaschkick konzentrieren. auf alle fälle san vor uns dann glaub i 10 kiwara und 5 ordner gstanden und hom si so einiges gfoin lossn vo de supras/austrianer/wem a immer... mei freindin hot si jo glei vo oam vo de bsoffenen anhorchn kinna, dass de supras nix dafia kinnan sondern de bullen de ärsche san... (de andern bsoffenen homs nur anbraten :) )

War auch in untersiebenbrunn und habe das tor gesehen!!!!!! leider wußte ich nicht, ob es gezählt hat, weil ich den anstoss nicht gesehen habe! (tumulte) habe gestern mit einem gendarmen, der mit in u´brunn war, über die ereignisse gesprochen und der hat gesagt, dass er noch nie so unkompetente kollegen erlebt hat! er hat gesagt, dass die kollegen von anfang an die leute der supras provoziert haben!(vor allem der hundeführer) soviel zu dem! mir hat das auftreten der supras auch nicht gefallen, aber ich denke es ist trotzdem beachtlich, dass so viele leute in diese sch***kaff mitgefahren sind! ich muss auch erwähnen, dass sich die leute am meisten aufgeführt haben, die erst seit kurzem eine mitgliedschaft haben! wollen vielleicht aufmerksamkeit erhalten!

auf jedenfall wird sich deine meinung über die supras hoffentlich bald wieder ändern, denn eine tolle choreo gegen den lask ist geplant! so was hat ried noch nicht gesehen! (viel arbeit)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

nanananana!!!! moment. ich hab keine schlechte meinung von DEN SUPRAS. mich stören nur gewisse aktionen von gewissen leuten... mir taugt's irre, dass sie stimmung ins stadion bringen und ich werk da auch fleißig mit... und dass da so eine masse an leuten mit war im nirgendwo und dass tw. toller support zustande kam, der auch auf premiere anscheinend ziemlich geil rübergekommen ist, ist verdammt super. aber die auswüchse von u7brunn haben mich ziemlich anzipft. und es mag schon sein, dass die kieberer in u7brunn unkompetent sind. aber es gehören immer zwei seiten zum eskalieren einer lage. und ich hab mich auch mit einem dortigen polizisten kurz unterhalten und der war saufreundlich und zuvorkommend. wie man in den wald reinschreit...

P.S.: de edith losst frogn, ob du der woast, der mi halbpanisch gmocht hot mit der frage, ob des tor gezählt hot oder ob i an anstoß gsehen hob... :D

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.