Piefkesau

Endlich: Bhoyz is aa a Bauer!!

20 Beiträge in diesem Thema

Wertes Volk:

KRAFT MEINES AMTES ALS OFFIZIELLER EHRENTITELVERLEICHA FÜR NICHTGRÜNDUNGSMITGLIEDER

SCHREI' I FOLGENDES BEI MEINER SÖÖ AUSSA:

NACH EINEM KOPF AN KOPF RENNEN UND EINER ELFERN, WIE' BEIM DERBY NICHT SPANNENDER SEIN KANN ERNENNE ICH HIERMIT MIT DER MIR VON GOTT UND DEN BAUERN VERLIEHENEN EHRE

Bhoyz

DEN TITEL SCHISCHISCHETSCHPEZIALISCHT UND BAUERNBUNDVEREINIGUNGSVERZÖGERER VON GOTTES GNADEN MIT FÜ EHR'

Möge er diesen in seiner Signatur tragen, bis daß der Tod oder die Ehr' uns scheiden!! :feier:

bearbeitet von Piefkesau

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

God seis gedonnat und gepfiffen!

Er hot se richti entschieden!

Aufs gonz herzlichschte Willkommen Bua!

Auf daß di dei Kua niamois ned im Stich lassn mog und niamois ned koa Milch ned gebn wü!

Mochs guat, oba mochs mit Ehr!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Oiso kroft meines gottgegebnan omtes ois Sofurtgratulierer muass i dia erst moi kräfti di hond schittln und hoffn, dasd den titl SCHISCHISCHETSCHPEZIALISCHT UND BAUERNBUNDVEREINIGUNGSVERZÖGERER VON GOTTES GNADEN MIT FÜ EHR'

a wiakli mit vü ehr ausfüllst und koa schand nit über eam und unser bande kumman lost!

auf dasd a echter ehrlicha baua wirst oda bleibst.

herzlichn gruass

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Gutn moagn, meine leitln! Kroft meines neien omtes hon i glei heit in da fria nochn kia-mölkn mein trakta gnomman und bin nach ebaschwang do heraa gfoan, wos so a neimodeans internetzkaffee gib. Do sitz in hiatzan und frei mi, doss i enk olln gonz heazlich fia d'aufnomme in eia mächtige runde donkn konn. Zwoa sig i meine aufgobn in unsara runde noch net gonz kloa ohgsteckt, oba des wiad mit der zeit söbstvastendlich a nu kumma. Jödnfolls frei i mi vom pipifeinstn, in zukunft meine londwirtschoftsökonomischn fähigkeitn in diese agrargemeinschoft einzubringen und verbleib daher mit einem doppelten "stia - bums".

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

do wü i jo bei mein ehr a glei amoi gratuliern, guat dassde fia de richtige seitn vom föd entschiedn host, werter hannes! a knope gschicht wors jo, wer woas wia de gschicht ausgonga wa won ole mitglieder onwesend gwen wan, oba i sog amoi so, vo mir hättst nix z'befiacht ghobt!

seis wias sei, i muass iatzt auf de bauanakademie. habe die ehre, und ehr homa jo gnua!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

lassen es in 20 threads.

freilich, wir lassen es in ollen threads.

ja mei, a wann i ned da woa und geheim obstimmen hob kinna mecht i dem bhoyz recht herzli gratulieren zur aufnome ... is eh guat wann ma oan hat, der in de ferien oiwei schwedischn kia auf d'euter greift ... außerdem is eh wichtig, wann ma woaß was de konkurrenz im auslond so aufziagt, ma konn ja nia wissn.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

übertreibt ihr nicht langsam mit dem bauernscheiss. wir wissen es eh schon und lassen es in 20 threads.

ganz deiner meinung.

hab zwar nix gegen die bauern, im gegenteil, bin ja selber a klana obstbauer.

aber a bissl übertreiben tuts schon oder?

aber wenn ihr daran spaß habts...

kau ma eh nix machn.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

übertreibt ihr nicht langsam mit dem bauernscheiss. wir wissen es eh schon und lassen es in 20 threads.

ganz deiner meinung.

hab zwar nix gegen die bauern, im gegenteil, bin ja selber a klana obstbauer.

aber a bissl übertreiben tuts schon oder?

aber wenn ihr daran spaß habts...

kau ma eh nix machn.

Buaschn wonn ihr uns net amol im Schbäm mochn lossts wos wir wolln, donn gibts wirklich amol Randale und dos man i ernst.

Ondare Kandidaten eröffnen höchst-intellektuelle Beiträge in denen nix steht außa "Wien ist komplett - antiviolett" und ba uns werds eich aufregn.

Bua do wea i haß! :angry:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Ondare Kandidaten eröffnen höchst-intellektuelle Beiträge in denen nix steht außa "Wien ist komplett - antiviolett" und ba uns werds eich aufregn.

Hey, irgendwo müssen sie sich doch alle gegenseitig anschwulen...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag