Melde dich an, um diesem Inhalt zu folgen  
Folgen diesem Inhalt 0
Gast Seriöser Bub

Ois guade zum Puazltog ..

12 Beiträge in diesem Thema

Du milano, unsa olla engale, host am heitigen, wohl vom heilgen herrn gebanan tog, vua genau 21 joah des liacht da wöid ablick und unsa olla damit an hocka freid bereitat.

I, in meina position ois schnö nochrichtn vaschicka von da liga da frein bauan gegn burnheidlfressa im speziön schet und schischi, mechat da dazua herzlich gratuliern, und hoff fe di dos noch mindastns 4 mol so oid west und uns mit deina onwesenheit beglickn tatst wei des is jo goa so a freid dei lochn zu lesn .. haggod

und dos i mi in deine worte vialleicht fossn darf:

Happy Birthday natirle a vo mia.. :feier:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Liabe Milano!

Oft hab i mir scho denkt "Milano du mei Augenstern, wüst du ned mei Bäurin werdn?" und vielleicht wirds ja nu was!

Auf jedn Foi recht schen Geburtstag vo mir ois offizieller Junglandwirtinnenkalendermocha und du bist zu am Fotoschuting recht herzlich einglodt.

Oiso

Recht schen Geburtstog a vu mia.... :feier:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I, Teampilot offiziölles Gründungsmitglied der Liga der freien Bauern gegen Burenheidlfresser im speziellen Schet und Schischi

Gründungsmitglied und offiziölla Empfänga, mechat dir natürlich aufs olla herzlichste zu dein Purzeltog gratullieren!! :feier:

Bussi aufs Bauchi mit gaunz vü Ehr natürlich!!

bearbeitet von teampilot

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

mit ehr, an gonzn haufn davo übrigens, gratulier i gonz herzli dir, milano18, zum 21zger. bleib wiast bist, oba erklär ma warumst milano18 hoasst wonst jo 21 bist. i, in meiner funktion ois baua, kapier des net.

ehr!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Einundzwanzig...

ja, das ist ein besonderer Geburtstag!!

Ich, liebe Milano bin froh, daß ich gerade noch rechtzeitig den rechten Weg zurück ins ASB gefunden habe, um dir zu gratulieren, einen Tag später und ich hätte dieses denkwürdige Ereignis verpasst... Gott sei es gedankt.

Ja, ich denke gerne zurück an die Zeit da ich 21 war, fidel hüpfte ich über Blumenwiesen, nicht bewusst der Tatsache, daß ich voll strafmündig wurde, zum Bürgermeister gewählt werden konnte und last but not least in (god bless) Amerika Bier und sonstige Alkoholika kaufen konnte...

Ich wünsche dir viel Glück auf deinem weiteren Lebenswege, auf daß du nicht vom Pfad abkommst...

Träume nicht dein Leben, lebe deinen Traum.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Liabe Milano!

Wia de Zeit vageht - jetz bist scho 21, des glabt ma fost nit. Oba du schaust noch imma aus wia 20, do konn i di beruhign.

Auf jedn Foll mecht i da in meine Funktion ols offiziölla Obstimmungsmocha von da Liga von de freien Bauern gegen Burenheidlfressa im Speziölln Schet und Schischi recht herzlich za dein Geburtstog gratuliern! Mit an Haufn Ehr natürlich!

Buon Compleanno natürlich a von mir... :feier:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

oiso milano oites haus,

jetzt bist oisa a scho so oid, i ko mi no guat erinnern wirst gooonz klan worst und jetza bist scho so groß. wia i ghert hob host a a neien *schatz* gfundn, i hoff er is endlich dei große liebe und blablabla

by the way ois guate :feier:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Mei milano!

Wos soi i denn nu groß sogn, wos meine Vurredna ned scho xogt hättn?!

Bleib so gutaussehend und sportlich, geistreich und klug!

A Bussi aufs Bäckle!

Auch wenn es oft nicht so scheint, wir haben dich doch alle lieb! *bussi*

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

oiso liabste milano!

i kenn di jo nua va fotos, aba i glab des reicht wull heiftig um da herzli zan oanazwoanzga z´gratuliern! i wüad da jo gean wie sis ghert a farl ibareichn, owa i bin jo nua fias gratuliern zuastendig. oiso nomoi ois guati und auf dasd a zünftige feia hobn mechast! owa sauf ma net zvü - heast!

bei meina ehr!

by the way: :feier: all the best :feier: , party, cool, hello und wias olle hoassn de guatn neichn wöata de ka baua net vasteht!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Tanti auguri per il tuo genetliaco (mein Wörterbuch sagt mir, dass der Geburtstag von besonderen Persönlichkeiten so heißt). Alles andere haben meine Vorredner schon gesagt...

Auch von mir das Allerbeste und alles Gute für Italienisch I mit einem einfachen

Alles Gute natürlich auch von mir! :feier:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag