Zitat
des rätsels lösung: am dach der westtribüne sind (offensichtlich leer gebliebene) werbetafeln befestigt worden.
fragt sich nur warum?
genau richtig ;-) ... wie wird (void, mein bruder und ich) in antiesenhofen bei einem vorbereitungsspiel waren, is da vogl vor uns gsessn! jedenfois hod so a spezl vom vogl so a kommentar loslossn ... jo do in antiesenhofen wären jo nu a menge werbetafeln frei, do kunnt da oberndorfe nu vü werbungen verkaufn ...jedenfois schauts so aus, ois hed da oberndorfer ziemlich an werbetafeln-aufschwung in ried gschofft hobm ... vüleicht bringt er bis zum ausscheidn de neuen auch noch voll
Zitat
super service.
von mir aus kannst das beibehalten. hier im exil kommt man eh nur spärlich an informationen und eindrücke aus der (früheren) heimat.
Zitat
jawoll, sehr gute idee mit den fotos! und auch die ladezeiten sind hier am campus kein thema...
oiso mei bruada und i wean schau so in da richtig weida mochn... solaungs uns gfreit und so .. bzw. solange i net de kamera aufs spielfeld schmeiss ... wär ma heind fost passiert weil i mi bissl aufgregt hob do in da 1.hz , do wärs ma daun fost ungewollt auskumma
wos i brauchn tat für diese sache .... an großn webspace .. weil mit de 10mb von aon is des nix .. bzw. ma muas immer löschn ;( jo i woas es gibt vü free-space .. oba i will an speed ah *gg* und des mit de fan-pics do im asb gfoit ma net so richtig .... oiso bitte schlogts ma wos vor

@axeman .. fia wos bistn du so ois admin & dba? host du do ah in soichen bereich wos über???

sche wärs
Dieser Beitrag wurde von Taffspeed bearbeitet: 07. März 2004 - 22:16